Sunday 30 September 2012

Burger Bakar

Burger Bakar @ Seksyen 5, Wangsa Maju

Hari Jumaat baru-baru nie, aku pergi makan burger bakar kat seksyen 5 Wangsa Maju dengan kawan-kawan satu kuliah...Pergi sana pun sebab sorang kawan aku mengidam katanya...hahaha..

Burger bakar kat sana memang terbaik laa...sedap giler...hehehe...korang mesti pergi rasa burger bakar kat sana...hehehe.... 



sedapppppp!!!!!walaupun tak makan lagi...hehehe =)


nie la burger bakar yang kite orang makan baru2 nie...sedapppppp!!!!  
yang atas belah kiri nama dia "OMBAK RINDU", belah kanan pulak "HOT SHOT"
dan yang bawah pulak "BURGEMBIRA"

haa nie la nama kedai burger tu... ^_^

nie pulak menu dia..macam2 nama ada..hehehe.. =)


ada 1 tempat lagi yang sedap, nanti saya post pulak ye...hehehe

Selamat mencuba kawan-kawan... =)






4 comments:

  1. perghhh makan xajak member kn...hahaha tacing gle
    sila pergi ke www.bac12syazwan.blogspot.com terdapat tips2 utk komputer dan laptop.

    ReplyDelete
  2. hahaha..ala, kan dah ajak..ramai2 lagi tu...hehehe..ok xpe, nanti kite g kat tempat 1 lagi ye...yang tu org ckp sedap juga..hehehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. bila masa aku ngidam plak..

      nak rasa je kot.. haha..

      sila datang ke www.bac12shukri.blogspot.com untuk mengikuti berita2 dunia bola sepak pada masa kini..

      Delete
    2. ala shuk, aku bagi kasi gempak sikit je...baru menarik blog aku..kekeke...

      ewah2, siap promote blog korang ye...hahaha..

      Delete